marți, 13 octombrie 2009

De ce fac eu afacerea Lyoness

Lyoness este o companie multinationala, cu sediul in Elvetia, care face intermedierea intre un grup mare de cumparatori si comerciantii cu care are incheiate parteneriate. Comerciantii ofera discounturi de 3% pana la 26%, din care 1% ramane pentru Lyoness (comision de intermediere), iar restul banilor din discount se intorc in grupul de cumparatori care efectueaza cumparaturile, sub forma unor comisioane.

Iata 17 motive pentru care eu fac afacerea Lyoness, acestea sunt si 17 motive pentru care nici un alt sistem MLM / Network Marketing nu se poate compara cu Lyoness.

1. Primesc bani CA$H inapoi de cate ori ma duc la cumparaturi – nu puncte, stelute, catelusi etc, ci bani CA$H in contul meu de la banca.

2. Primesc bani CA$H de cate ori se duc prietenii mei la cumparaturi - cei care au acest card de la mine sau de la cineva din structura mea. Toata lumea face cumparaturi toata viata. Si toata lumea vrea reduceri si, mai mult, bani inapoi la fiecare cumparatura.

3. Am un singur card de fidelitate - valabil la peste 15.000 de comercianti din Europa (intersport, praktiker, kika, shell, plus, baumax, lidl, auchan, billa, omv etc), aproape 1000 in Romania (real, domo, lukoil, hervis, house of art, levi`s, nalco, amaltea, teia etc)*

4. Inscrierea este gratuita – toate costurile legate de imprimarea si expedierea cardului si materialelor de prezentare sunt suportate de Lyoness si de sponsor. [vrei sa te inscrii gratuit? imi dai datele tale pe email - nu si cele bancare - si in 2-3 saptamani iti vine cardul acasa prin posta]

5. Sistemul se bazeaza pe produse uzuale – nu doar pe produse de care ai nevoie, dar exact pe produsele pe care oricum le cumparai si pana acum si le vei cumpara si de acum inainte [paine velpitar, lapte prodlacta, unt napolact, conserve de peste john west, mezeluri cristim, bere ursus, vodca stalinskaya, detergent ariel, medicamente, cafea, ceai, hartie zewa, benzina/motorina, carti de la orice editura, vase tefal, haine, echipamente sportive, frigider, televizor, laptop, materiale de constructii, autoturism, casa, produse de patiserie/cofetarie, cazare, hotel, pensiune, restaurant, bar, cafenea, excursii in Malta, servicii de avocatura, coafura, cosmetica, fitness, gradinita etc etc etc orice ai avut pana acum nevoie si orice vei avea de acum nevoie]. Nu trebuie sa conving pe nimeni ca eu am cei mai buni detergenti sau cele mai bune vitamine, cu care va trai nu pana la 88, ci pana la 93 de ani: cumperi exact produsul (si marca, evident) care iti place tie.

6. In Lyoness nimic nu este obligatoriu – nu esti obligat sa inscrii alti oameni, nu esti obligat sa cumperi pachete de start cu produse, mostre, cataloage si alte minuni, nu esti obligat sa cumperi lunar de o anumita suma, grupul tau de cumparatori nu trebuie sa realizeze lunar un anumit rulaj [oricat ar fi rulajul personal sau cel de grup, chiar zero, NU decazi din drepturi si beneficiezi de TOATE comisoanele, chiar daca, de exemplu, cateva luni nu ai putut folosi sistemul]. Din zece comisioane in Lyoness, exista unul singur unde exista mai multe restrictii, dar acesta se adreseaza doar celor care vor sa traiasca exclusiv din Lyoness, pe viata, facand asta ca pe un job sau o afacere full time.

7. Prezentarile sunt gratuite – in principalele orase se tin prezentari saptamanale (numite Business Info), unde nu plateste nimeni nimic

8. Sistemul de educare NU este obligatoriu – nu exista casete, CD-uri, carti etc. Poti sa participi la seminarii de pregatire (200-280 ron / 2 zile, all inclusive: seminar, cazare la hotel de 3-4-5 stele, 4 mese, cafea, apa, materiale etc – practic, Lyoness subventioneaza seminariile de pregatire, spre deosebire de alte sisteme, unde acestea se constituie ca surse de venit pentru `diamanti`), dar nu este obligatoriu

9. Afacerea are un dinamism si un potential extraordinare – deocamdata sunt deschise doar 11 tari, pana la sfarsitul anului vor fi 18. Pana in 2012 vor fi deschise toate tarile din Europa si urmeaza inca tari precum SUA, Rusia, Ukraina, China, India, Brazilia, Japonia etc. Peste 5-10 ani, cineva in Filipine sau in Argentina va merge la cumparaturi, iar eu voi incasa bani din comisioane.

10. Incasez comisioane si din upline – nu exista nici un alt sistem unde sa castigi bani de pe urma celor care te-au inscris pe tine. In Lyoness asa se intampla, iar cine nu ma crede ii pot arata chiar cazul meu concret.

11. Incasez comisioane si din crossline – de pe urma unor persoane pe care poate nici nu le cunosc si pe care nu le-am inscris eu, ci sponsorul meu.

12. Castig bani din intregul lifeline (downline) – nu conteaza cate niveluri si cati oameni sunt inscrisi sub mine in structura, castig din intreaga structura, nu doar din primele 2-3-6 nivele sau generatii.

13. Incasez o parte din cumparaturile realizate de toti membri Lyoness - momentan sunt 550.000 membri Lyoness in intreaga europa (maine vor fi 5.500.000, poimaine 55.000.000, la nivel global). Exista un sistem de profit share prin care beneficiez de pe urma cumparaturilor celor din alte tari, fara sa am vreo legatura cu acestia.

14. Liderii NU sunt adulati – poti oricand sa te duci la oricare din liderii din Romania sau chiar din Europa, sa vorbesti cu ei, sa ii intrebi orice, sa le spui orice. Eu am povestit personal inclusiv cu fondatorul sistemului. Cu multi lideri sunt la per tu si am fost la bere, bowling etc, nu se creaza relatii artificiale si false, toti sunt naturali si discuta oricand cu oricine, de pe acelasi nivel, fara aere.

15. Este singurul sistem care genereaza cu adevarat venituri pasive – o data structura formata, incasezi bani pe viata, chiar daca nu te mai ocupi deloc.

16. Eu castig doar daca cei din structura mea castiga – pentru fiecare ban castigat de mine de pe urma unui om din structura, stiu ca acesta a castigat cel putin dublu. Daca eu incasez un comision de 2 RON de pe urma lui Cipri, stiu ca Cipri castiga intre 4 si 12 RON. Mai corect de atat nu se poate!

17. Poti doar sa investesti, fara sa inscrii pe nimeni – in Lyoness exista posibilitatea sa `cumperi` retele de cumparatori, din Romania si din alte tari. Este o oportunitate extraordinara pentru cei care au bani de investit, dar nu au timp sa formeze structura. Cine nu are bani, poate face acelasi lucru, insa prin mai multa munca, bineinteles, asa cum fac eu si cativa din pretenii mei.

Astept intrebari si comentarii pertinente si am un singur sfat: nu rata o asemenea oportunitate. Toate cunostintele tale care nu primesc azi un card Lyoness de la tine, maine vor primi de la altcineva.

Succes


Info Sursa: http://www.concediaza-ti-seful.ro/2009/08/de-ce-fac-eu-afacerea-lyoness/